تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 آذر 1398
تعداد بازدید: 534

برگزاری مراسم ترحیم استاد موسوی قهار در مسجد بلال

مراسم سومین روز ارتحال خادم قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) استاد سید قاسم موسوی قهار با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام و المسلمین ثمری در این مراسم، با اشاره به خدمات بی‌نظیر استاد موسوی قهار گفت: استاد موسوی قهار از عمر خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی با اشاره به آیه ۳۷ سوره مبارکه نور، افزود: این استاد بزرگ و ذاکر اهل بیت واسطه فیض بین بندگان خدا و اهل بیت(علیهم السلام) بود و همان طور که در این دنیا با سعادت زندگی کرد، با سعادت نیز چشم از دنیای فانی فروبست.
حجت الاسلام و المسلمین ثمری، گفت: استاد موسوی قهار توفیق بزرگی داشت که در معنوی‌ترین لحظات ماه مبارک رمضان، میهمان سفره‌های سحر و افطار روزه‌داران بود.
دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه این مراسم درگذشت خادم قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) استاد موسوی قهار را به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفت.
این مراسم با حضور قاریان برجسته کشوری، نماینده رهبری در شورای عالی قرآن، اعضای جامعه مداحان، مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
استاد سیدقاسم موسوی قهار، مداح و مناجات‌خوانی که صدایش یادآور لحظات معنوی سحرهای رمضان است، شامگاه یک‌شنبه ۱۷ آذر پس از دوره ای بیماری به دیار حق شتافت.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 01:36:04