تاریخ انتشار: شنبه 30 آذر 1398
تعداد بازدید: 3701

برنامه جدید «خوشبخت» به روی آنتن تلویزیون می رود + تیزر

جنگ صبحگاهی و جدید «خوشبخت» هم زمان با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف تلویزیون می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ صبحگاهی و جدید «خوشبخت» با محوریت ازدواج و تحکیم خانواده از یکشنبه اول دی ماه و همزمان با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف تلویزیون می رود.

بر این اساس، «خوشبخت» روزهای شنبه با حضور استاد تراشیون به موضوع جوانی و سال های منتهی به ازدواج، یکشنبه ها با موضوع انتخاب همسر با کارشناسی استاد کمن، دوشنبه ها با حضور خانم ضرابی ها به مسئله دوران عقد و 4 سال اول ازدواج، سه شنبه با محوریت تحکیم زندگی مشترک با کارشناسی استاد دوایی و روزهای چهارشنبه با حضور استاد مهکام به موضوع فرزند پروری خواهد پرداخت.

تدبر در قرآن و آموزش اصلاح قرائت نماز توسط استاد قره شیخلو با عنوان «هر روز با قرآن»، اصلاح سنت های غلط تغزیه در بخش «طب سنتی اسلامی» با کارشناسی دکتر حسن اکبری و آیتم نمایشی ـ عروسکی با محوریت مسائل و موضوعات روز از دیگر بخش های این جنگ صبحگاهی می باشد.

اجرای برنامه جدید «خوشبخت» را مهدی حاجی به همراه همسر خود بهاره امیری برعهده دارند.

«خوشبخت» به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمد برزویی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 02:08:32