تاریخ انتشار: یک شنبه 8 دی 1398
تعداد بازدید: 862

مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد

سید حسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیر کل امور مالی صدا و سیما در حکمی احمد حسین زاده را به سمت مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با حکم سید حسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیر کل امور مالی رسانه ملی، احمد حسین زاده به سمت مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما منصوب و از خدمات چندین ساله رفیع محمد جعفریان که به افتخار بازنشستگی نایل آمده است، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ذیحساب صدا و سیما در این حکم تنظیم و ارائه گزارش های جامع و به موقع از وضعیت مالی و منابع و مصارف شبکه، برای تسهیل در تصمیم گیری ها سازمانی و اجرای بهتر فعالیت ها، نظارت بر استفاده از منابع مالی در راستای اهداف و برنامه های عملیاتی و اصلی شبکه و توجه به سه رکن سرعت، دقت و صحت در انجام امور مالی را از محورهای اصلی فعالیت مدیر جدید مالی شبکه قرآن و معارف سیما خواند.

همچنین در حکم حسین زاده بر اهتمام ویژه به آئین رفتار حرفه ای شامل اخلاق مداری، استقلال، درستکاری، واقع بینی و حفظ شئون حرفه ای، استقرار سیستم های کنترل داخلی مطلوب و تنظیم و نگهداری حساب ها و دفاتر مالی طبق قوانین و استاندارهای فنی و حرفه ای مرتبط و تلاش مداوم برای ارتقاء دانش و مهارت های تخصصی خود و همکاران امور مالی آن شبکه تاکید شده است.

یادآور می شود، مراسم آیین تکریم از رفیع محمد جعفریان و معارفه احمد حسین زاده به عنوان مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور سید حسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما، محسنی معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان، دکتراسلامی مدیر کل مالی و اداری معاونت سیما، قاسم نیا مدیر مالی معاونت سیما، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دیگر مدیران این شبکه برگزار شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 06:54:36