تاریخ انتشار: شنبه 5 بهمن 1398
تعداد بازدید: 153

ساخت مستندهایی از نخبگان پزشکی در شبکه قرآن و معارف سیما

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر ناصر سیم فروش، بر تولید مستندهایی از نخبگان جامعه پزشکی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشترک جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر ناصر سیم فروش فعال قرآنی و متخصص جراح کلیه، با حضور دکتر حسینی رئیس مرکز بهداشت و درمان رسانه ملی و دکتر رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در محل ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این دیدار شیخ اکبری با ابراز خرسندی به جهت دیدار با دکتر سیم فروش گفت: حضور دکتر سیم فروش برای ما مایه افتخار است و ایشان قابل احترام و تکریم در حوزه های پزشکی و فعالیت های قرآنی هستند و الحمدلله تاثیرگذار نیز بوده اند.

مـدیر شبکه قرآن و معارف سیما جاری و ساری شدن مفاهیم قرآن و اهل بیت علیه السلام در زندگی روزمره مردم از مهمترین اهداف این شبکه برشمرد و عنوان کرد: رفع نیازهای مردم در مباحث قرآنی و معارفی می بایست به درستی برای مردم تبیین شود.

همچنین دبیر شـورای معارف سیما پیشنهاد تولید و ساخت مستند و کلیپ های کوتاه با محوریت نخبگان پزشکی و نیز میان برنامه های کوتاه از مباحث ارزشمند دکتر سیم فروش را در این جلسه مطرح کرد.

در ادامه این جلسه رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با بیان اینکه دکتر سیم فروش سرآمد قرآنیان در بین فعالان و نخبگان جامعه پزشکی به شمار می روند، گفت: نقش جامعه پزشکی در محرومیت زدایی بسیار فعال و چشمگیر است.

برگزاری هفتمین همایش سراسری قرآن، عترت و سلامت در گام دوم انقلاب در اراک و برگزاری محفل قرآنی جامعه پزشکی در ایام الله دهه فجر در منزل حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در شهرستان خمین از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به آنها اشاره کرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 19:58:53