تاریخ انتشار: سه شنبه 8 بهمن 1398
تعداد بازدید: 143

تمام ظرفیت رسانه ملی در خدمت کاروان قرآنی انقلاب

قائم مقام سازمان صدا و سیما با اشاره به اهمیت اجرای کاروان قرآنی انقلاب گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت در خدمت این طرح قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مسئولین اجرایی طرح کاروان قرآنی انقلاب به همراه مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن با حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار موسوی مقدم با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه بهتر طرح کاروان قرآنی انقلاب که از سال پیش در رسانه ملی راه اندازی شده است، گفت: تمام ظرفیت سازمان صدا و سیما در خدمت این طرح قرآنی و معنوی می باشد.

قائم مقام رسانه ملی ضمن پیشنهاد تهیه و تولید مستندی از حرکت کاروان قرآنی انقلاب، گفت: باید در سطح گسترده و به صورت دائمی شب های قرآن برگزار شود.

در این جلسه جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، محمد حسن معطری قائم مقام این شبکه، مجتبی ایزدی مدیر شبکه رادیویی قرآن و احمد ابوالقاسمی مسئول کاروان قرآنی انقلاب حضور داشتند.

همچنین جلسه هماهنگی های کاروان قرآنی انقلاب با حضور دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جوادشیخ اکبری مدیر و محمدحسن معطری قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد. ضمن آنکه در چند روز گذشته بازدیدهایی از شهرها و محل برگزاری محافل توسط قائم مقام این شبکه و رئیس ستاد کاروان قرآنی انقلاب صورت گرفت.

یادآور می شود، حرکت کاروان قرآنی انقلاب از امروز سه شنبه 8 بهمن از حرم مطهر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) شروع و در ادامه با حضور در مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برگزاری محفل انس با قرآن برای شادی روح شهدا ادامه خواهد داشت و در انتها نیز با حضور در شهرهای جنوبی کشور و برگزاری محافل مختلف به کار خود پایان می دهد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 09:22:22