تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 بهمن 1398
تعداد بازدید: 265

انعکاس شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در «قرار قرآنیان»

شبکه قرآن و معارف سیما با پخش حدود 240 دقیقه برنامه زنده، شکوه حضور ملت در راه پیمایی 22 بهمن را در سراسر کشور به تصویر کشید.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، «قرار قرآنیان» عنوان ویزه برنامه ای بود که از ساعات ابتدایی مراسم راه پیمایی 22 بهمن سال 98 در دو لوکیشن استودیو و پایگاه شبکه در تقاطع خیابان های آزادی و شهید نواب، حضور چشمگیر ملت ایران در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را به تصویر کشید.

حضور و گفتگو با اقشار مختلف مردم حاضر در مراسم راه پیمایی و همچنین قاریان، حافظان، مسئولین قرآنی و چهره های مردمی و ورزشی از بخش هایی بود که در قالب برنامه «قرار قرآنیان» به روی آنتن رفت.

اجرای های تواشیح و سرود توسط گروه های نسیم قدر، وصال، آوای وصال و ... و نیز اجرای نمایش های عروسکی با حضور حجت الاسلام مقدسیان و همچنین تلاوت هایی از قاری نوجوان مهدی قربانیان و استاد مسعود سیاح گرجی از جمله برنامه هایی بود که مورد توجه مردم در پایگاه شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفت.

«قرار قرآنیان» با تهیه کنندگی امیدولی زاده، کاری از گروه جلسات و مسابقات قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما بود که با اجرای مرتضی جوادی (مجری پخش)، احمد شفازاده، امیرحسین سپهری و فرشته ایزدی (مجریان استیج) از ساعت 8 صبح تا بعد از اذان ظهر روز 22 بهمن به روی آنتن تلویزیون رفت.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 23:46:17