تاریخ انتشار: یک شنبه 27 بهمن 1398
تعداد بازدید: 232

قرآن؛ محور فعالیت های فرهنگی و رسانه ای

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرعامل موسسه قدیم الاحسان، بر همکاری گسترده تر فی مابین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما ضمن حضور و بازدید از موسسه فرهنگی قدیم الاحسان، با حاج منصور ارضی مدیر عامل این موسسه درباره تعامل بیشتر فی مابین دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار منصور ارضی ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما و تشکر به جهت پوشش مناسب تصویری مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط این شبکه، گفت: این موسسه دغدغه کار فرهنگی و معارفی در راستای تلاوت قرآن و اشاعه معارف اهل بیت علیهم السلام را دارد و از شبکه قرآن می خواهیم تعامل و همکاری خوبی با ما داشته باشند.

مدیر عامل موسسه قدیم الاحسان اظهار داشت: دشمن هر طور که بتواند بر علیه جمهوری اسلامی و انقلاب در رسانه ها و فضای مجازی کار می کند و این کار ما را که به نوعی کار فرهنگی است سخت می کند. از این رو تعامل و همکاری دستگاه های مختلف را می طلبد.

در بخشی از این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: دغدغه اصلی شبکه، جاری و ساری کردن معارف اهل بیت علیهم السلام در زندگی روزمره مردم است و اینکه با قرآن انس بگیرند.

دبیر شورای معارف سیما به رویه رهبر معظم انقلاب اسلامی در استناد به آیات قرآن در سخنرانی های خود اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان بر این مسئله که قرآن و مفاهیم آن باید محور سخنرانی های خطباء، اشعار مادحین و تمام فعالیت های فرهنگی باشد، تاکید کردند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 13:10:04