تاریخ انتشار: شنبه 15 دی 1397
تعداد بازدید: 291

تولیدات رسانه ای شبکه قرآن در خدمت نماز جمعه

جلسه مشترک سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما و معاون رسانه ای و ارتباطات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشترک محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با معاون رسانه ای و ارتباطات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پیرامون تعامل رسانه ای بین دو دستگاه در محل این شبکه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی ضمن تاکید بر تولید مستند ائمه جمعه با رویکرد نماز جمعه و به تصویر کشیدن حضور اجتماعی آنها در جامعه، تعامل رسانه ای فیمابین را ضروری دانست و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما با تولیدات رسانه ای در خدمت نماز جمعه خواهد بود.

تولید و پخش باکس اذانگاهی روز جمعه با رویکرد ترغیب مردم جهت شرکت هرچه باشکوه تر در نماز جمعه توسط شبکه قرآن و معارف سیما و با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از مواردی بود که مورد تاکید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

پخش زیرنویس های لازم جهت اطلاع مردم از خطیب و مراسم نماز جمعه در شب و روز جمعه از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین پخش کلیپ ها ترغیبی نیز در دستور کار قرار گرفت.

همچنین در این جلسه تولید برنامه به صورت مشترک مطرح و قرار شد بررسی های لازم جهت این امر انجام و طرح مربوطه به شبکه قرآن و معارف سیما ارائه شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 15:14:49