تاریخ انتشار: سه شنبه 19 فروردین 1399
تعداد بازدید: 1078

شب و روز نیمه شعبان ؛ همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ویژه برنامه‌های زنده «همدلی» و «حریم امن» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ همزمان باسالروز ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، ویژه برنامه‌های زنده «همدلی» از مسجد مقدس جمکران و «حریم امن» از حرم مطهر و نورانی امام رضا (علیه السلام) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بر این اساس، برنامه‌ی «همدلی» در شب نیمه شعبان ساعت ۱۸ تا 19:30 از مسجد مقدس جمکران و برنامه حریم امن از ساعت 21:20 تا 22 با حضور آیت الله علم الهدی از حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین مراسم احیای نیمه شعبان از ساعت 22 تا 2 بامداد ، با پخش ادعیه و اعمال ویژه این شب از مسجد مقدس جمکران تقدیم مخاطبان می شود.

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه با عنوان «تسبیح» در روز پانزده و شانزدهم شعبان به صورت ویژه برای ولادت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تدارک دیده شده است.

یادآور می شود ؛ محفل انس با قرآن کریم ساعت 15 روز ولادت حضرت حجت (روحی فداه) با ذکر یاد شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) برگزار می شود و نیز مراسم پر فیض دعای کمیل نیز در همین روز با قرائت میثم مطیعی بصورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

«حاضر غایب از نظر» عنوان دیگر ویژه برنامه زنده این شبکه در روز ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشد که از ساعت 11:20 الی 12:40 از مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

سخنرانی اساتید و علما در خصوص وجود مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در بخش های صبحگاهی و عصرگاهی از دیگر برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در شب و روز نیمه شعبان می باشد.

خاطر نشان می سازد : شورای معارف سیما برنامه هایی را برای نیمه شعبان در نظر گرفته که مخاطبین شبکه های مختلف سیما می توانند 15 دقیقه قبل از اذان ظهر ، قرائت دعای هفتم صحیفه را ملاحظه نمایند و همچنین نماز استغاثه به پیشگاه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دعا در شب نیمه شعبان راس ساعت 23 از برخی از شبکه ها از جمله شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

دیگر برنامه های شورای معارف سیما ، پخش احیای نیمه شعبان است که از حرم مطهر امام رضا علیه السلام شبکه یک سیما ، امام زاده علی اکبر علیه السلام چیذر توسط محمود کریمی شبکه دو ، دانشگاه امام صادق علیه السلام توسط میثم مطیعی شبکه سه ، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها شبکه چهار ، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام شبکه پنج و مسجد مقدس جمکران از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده این مراسم پخش خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 10:44:35