تاریخ انتشار: دوشنبه 29 اردیبهشت 1399
تعداد بازدید: 238

ترویج فرهنگ کتابخوانی محور همکاری های شبکه قرآن و معارف سیما و انتشارات سروش

شبکه قرآن و معارف سیما با انتشارات سروش همکاری جدی ، هم افزایی موثر در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی برای طلاب و دانشجویان خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ در دیدار ابراهیم شمشیری مدیر عامل انتشارات سروش با جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با تشریح فعالیت های انتشارات سروش، درباره تعامل و هم افزایی فی مابین و تهیه تولیدات مناسب برای قشر طلاب و دانشجو گفتگو کردند.

ابراهیم شمشیری ترویج فرهنگ کتابخوانی را از اولویت های انتشارات سروش برشمرد و بر استفاده از ظرفیت های سازمان در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

مدیر عامل انتشارات سروش تبدیل شدن مباحث مطرح شده در برنامه پرسمان و گفتگوهای جذاب و بدیع در مستند زندگی علما در برنامه ضیافت به کتاب را از موارد شاخص جهت تعامل و هم افزایی برشمرد.

در ادامه شیخ اکبری ،برنامه ریزی برای تبدیل پژوهش و متن برنامه های فاخر شبکه به کتاب را ورد تاکید قرار داد. مدیر شبکه قرآن و معارف سیما پیشنهاد داد در انتشارات سروش،" سروش قرآنی" راه اندازی شود تا اقشار مختلف جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان با مباحث کارشناسان قرآنی آشنایی بیشتر پیدا کنند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 00:10:45