تاریخ انتشار: شنبه 31 خرداد 1399
تعداد بازدید: 1481

امروز؛ آغاز طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵4

طرح ملی و قرآنی بشارت ۱۴۵4 از امروز، 31 خردادماه ساعت 18 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما،طرح بزرگ قرآنی رسانه ملی که با همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار گردیده است، چهاردهمین سال برگزاری این طرح با عنوان "طرح ملی قرآنی بشارت 1454" از امروز 31 خرداد ماه به روی آنتن این شبکه و دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی می رود.

بر این اساس، این برنامه روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 18 تا 19:15 با اجرای هادی ربیعی همچنین کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سرلک در بخش مفاهیم ، هاشمی بخش روخوانی و حفظ ، دکتر فرید بخش روان‌شناسی خانواده و نیز همراه با قسمت نمایشی در خصوص مفاهیم قرآنی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

طرح درس روزانه حفظ سوره های جزء سی قرآن کریم در ساعت های مختلف ،ارتباط با عتبات مقدسه و مراکز استان ها از ساعت 16:15 از بخش های درنظر گرفته شده برای «1454» می باشد.

طرح ملی قرآنی بشارت 1454 با تهیه کنندگی رحمان حاصلی کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که برای فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است.

یادآور می شود، شبکه های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش و افق از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی می باشند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 08:42:01