تاریخ انتشار: دوشنبه 2 تیر 1399
تعداد بازدید: 119
شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما مطرح کرد:

"خدمت کریمانه و همدلی مومنانه" محور برنامه های شورای معارف سیما در دهه کرامت

شورای معارف سیما براساس مباحث روز و نیازجامعه ، "خدمت کریمانه و همدلی مومنانه" را محور برنامه های دهه کرامت در شبکه های سیما اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ درآستانه دهه کرامت، نشستی مشترک با حضورنمایندگان معارفی شبکه های سیما ، مدیران رسانه ایی آستان قدس رضوی و مدیران مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار گردید. در این مراسم مهدی رضوی کیا مدیر کل رسانه ایی آستان قدس رضوی ، ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب شورای معارف سیما با آستان قدس رضوی، اعلام داشت: "ایام کرونا فرصت خوبی برای تعامل با صدا و سیما بود و انصافا رسانه ملی با تمام امکانات با پوشش بسیار خوب از برنامه های حرم مطهر رضوی اتفاقات کم نظیری را رقم زد.

وی از همکاری شورای معارف سیما در دهه کرامت از برنامه های با کیفیت و متنوع، همچون مراسم تعویض پرچم در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) و ارتباط زنده از حرم مطهر رضوی در ساعت 20 وپخش مستند "خادم الرضا شهید سلیمانی" خبر داد.

در ادامه این مراسم جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما ، ضمن تاکید بر اهمیت بحث همدلی مومنانه در ایام دهه کرامت اظهار داشت: شورای معارف سیما براساس مباحث روز و نیازجامعه ، شعار واحدی با عنوان"همدلی مومنانه وخدمت کریمانه " را در برنامه های امسال خود در دهه کرامت همراه با نوآوری و خلاقیت در حوزه محتوا ، از جمله توجه ویژه به ابعاد رزمایش مواسات و همدلی ، سبک زندگی رضوی ، خدمت به مردم و ... انتخاب کرده است .

وی از پوشش کامل مراسم های حرم مطهر رضوی ، حرم مطهر فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و احمد بن موسی (علیه السلام) در ایام دهه کرامت خبر داد و افزود امسال با هماهنگی صورت گرفته ، مستندی در خصوص گفتگو با زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برای بیان دلگویه ها و دلتنگی هایشان با امام رضا (علیه السلام) تهیه و تولید خواهد شد.

در پایان نیز نمایندگان شورای معارف در شبکه های سیما و معاونین مرکز خراسان رضوی و آستان قدس رضوی برای تسهیل در پخش مراسم دهه کرامت به بحث و گفتگو پرداختند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 08:44:08