تاریخ انتشار: سه شنبه 7 مرداد 1399
تعداد بازدید: 267

اعلام ویژه برنامه‌های شبکه قرآن سیما در ایام حج

شبکه قرآن و معارف سیما ،امسال در حج ابراهیمی که حاجیان امکان تشرف به سرزمین وحی را ندارند ، دلهای مردم را در بیت الله الحرام ، مُحرم می کند .

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛.برنامه های حج امسال با توجه به عدم تشرف حاجیان به سرزمین وحی ، بصورت ویژه در شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

بر این اساس،پخش مستند میقات ویژه ایام حج تمتع سال گذشته ، ساعت 14و دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران بصورت زنده ساعت 7 روز جمعه از برنامه های شاخص شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام می باشد.

در روز عرفه ویژه برنامه ای ،با قرائت دعای روز عرفه با نوای حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسلامی فر و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میر باقری و ذکر توسل احمد واعظی از ساعت 14:30 الی 20:15 به صورت زنده از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می رود.

در شب عید قربان نیز ،مراسم دعا و استغاثه به ساحت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در حرم مطهر رضوی از ساعت 1 الی 3:15 بامداد بصورت زنده پخش میگردد.

همچنین در روز عید قربان ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) از ساعت 12 الی 13 و ارتباط زنده از حرم مطهرامام رضا (علیه السلام) ساعت 17 الی 18 با حضور کارشناسان معارفی ودینی در دسنور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 02:03:34