تاریخ انتشار: سه شنبه 14 مرداد 1399
تعداد بازدید: 417
دبیرخانه شورای معارف اعلام کرد :

اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت شبکه های سیما

شبکه های سیما به مناسبت عید سعید غدیر، پخش ویژه برنامه های متنوعی را در دستور کار دارند .

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف  به نقل از دبیرخانه شورای معارف سیما  ؛ به مناسبت دهه ولایت شبکه های سیما برنامه های مختلفی را در راستای همدلی  کمک مومنانه با شعار "لبیک یا رسول الله  ـ لبیک یا علی"برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

براین اساس تمامی شبکه های سیما  در روز عید غدیر ساعت 19:30 زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت  و در شب عیدغدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت 21 استغاثه و توسل به امیرالمومنین (علیه السلام) را پخش می‌کنند.

همچنین در این ایام شبکه قرآن و معارف سیما ،ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت 23 و ارتباط با ا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) را هر روز از ساعت 12 بصورت زنده پخش می‌کند.

ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هر شب ساعت 19 تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام می باشد.

همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت 21 و در روز عید غدیر برنامه شمیم ولایت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

شبکه یک سیما،برنامه حدیث غدیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در میدان امام حسین(علیه السلام) و همچنین برنامه آفتاب شرقی ، به همراه پخش مولودی خوانی از بقاع و اماکن مقدسه را به روی آنتن می برد.

شبکه دو سیما،ویژه برنامه عید همدلی را هر شب ساعت 22 بصورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم های متعدد در دستور کار دارد.

شبکه سه سیما ، ویژه برنامه دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) با عنوان «چراغانی» ساعت 23:30 و برنامه سمت خدا را هر روز با حضور کارشناس مطرح معارفی همراه با ارتباط زنده از اماکن مقدسه در کنداکتور این شبکه قرار دارد. لحظه ها را دریاب ، نوای افلاک و موکب ثارالله از دیگر برنامه های شبکه سه در این ایام می باشد.

شبکه چهار،برنامه های فصل لبخند،مهر خوبان و حدیث غدیر و شبکه جام جم برنامه های جمع ایرانی ساعت 22:30و خانه مهر ساعت 20:30 را به روی آنتن می برند.

همچنین شبکه پنج سیما،برنامه های "تا نیایش"،"عطرعاشقی" و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (علیه السلام) را پخش می کند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 21:17:48