تاریخ انتشار: یک شنبه 19 مرداد 1399
تعداد بازدید: 289

بازدید مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پشت صحنه طرح ملی قرآنی 1454 + فیلم

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از محل استودیوی طرح ملی و قرآنی 1454 بازدید و با عوامل برنامه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ شیخ اکبری ضمن تشکر از عوامل برنامه که در این شرایط سخت کرونایی تلاش می کنند گفت: تغییر رویکرد این طرح ملی با محوریت خانواده و تاکید بر مفاهیم قرآنی در این خصوص با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

شیخ اکبری در ادامه بیان کرد : این دوره در طرح ملی قرآنی 1454 ، موضوعات و مفاهیم قرآنی با ادبیات نمایشی بیان شد و قطعا کارهای نمایشی اثر گذاری بیشتری دارند.

مدیر شبکه قران و معارف سیما همچنین از بخش های مختلف برنامه و بخش گفتگوی خانواده که یکی از روش های جدید استخراج اصول تربیتی در بین خانواده ها است بازدید و بخش مسابقه بیان قرآنی را بخش جذاب و از ابتکارات این دوره برشمرد.

خاطر نشان می شود: طرح ملی قرآنی بشارت 1454 کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که برای فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است و از 31 خرداد ماه شروع و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.

یادآور می شود، شبکه های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش و افق از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی می باشند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 15:47:29