تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399
تعداد بازدید: 1231

تغییرات در سامانه پیام‌گیر شبکه قرآن و معارف سیما

سامانه پیام گیر شبکه قرآن و معارف سیما با هدف دریافت نظرات مخاطبان این شبکه و بهره بری بیشتر از آن در سامانه گویای 27868000 با تغییراتی مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، لیست سامانه پیام‌گیر مخاطبان شبکه تغییر کرد بر این اساس بینندگان گرامی می توانند پس از تماس با تلفن گویای شبکه به شماره 27868000، پیام خود را متناسب با هر گروه برنامه ساز برای روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ارسال نمایند.

به این ترتیب عدد 1 به دریافت پیام مرتبط با روابط عمومی، ثبت نظر، پیشنهاد و انتقاد درباره شبکه قرآن اختصاص دارد و عدد 2 ویژه پخش تلاوت‌ها و محافل قرآنی است. همچنین عدد 3 گیرای نظرات شما درباره برنامه‌های مناسبتی، معارفی، سخنرانی و مداحی است و با وارد کردن عدد 4، می توانید نظرات خود را درباره برنامه های حوزه خانواده مانند برنامه خوشبخت به گوش مسئولین شبکه برسانید.

پیامهای مرتبط با بخش اطلاع رسانی و خبر را با شماره گیری عدد 5 و مسابقات قرآنی مانند مسابقه استعداد یابی قرآنی اسرا را با عدد 6 در میان بگذارید. همچنین مخاطبان برنامه های حوزه کودک و نوجوان مانند برنامه های منم بچه مسلمان و ستاره ها می توانند نظرات خود را به اپراتور شماره 7 و همچنین مخاطبان گرامی دلگویه های مذهبی و معنوی خود را در مناسبت های مذهبی و همچنین ویژه برنامه سحرگاهی تسبیح با عدد 8 در میان بگذارند.

مخاطبان محترم شبکه قرآن می توانند با شماره گیری عدد 9، نظرات خود را درباره مستند، فیلم، سریال و سایر برنامه‌های شبکه ارائه کنند.

لازم به ذکر است تمامی پیامها ضبط و دریافت می شود و با افتخار به مسئول مربوطه و اتاق فکر این شبکه انعکاس داده خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شبکه به نشانی www.qurantv.ir و سامانه پیامکی 300004444 و فضای مجازی شبکه به آدرس QTV_IRIB@ نظرات خود را با ما درمیان بگذارند و همچنین پیامهای تصویری خود را به شماره 09108994245 در فضای مجازی ارسال کنند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 03:23:21