تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 بهمن 1399
تعداد بازدید: 110
با هدف برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی قرآن

جلسه هم اندیشی سازمان اوقاف و شبکه قرآن برگزار شد

جلسه هم اندیشی برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم با حضور رئیس مرکز قرانی سازمان اوقاف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مهدی قره شیخ لو، رئیس مرکز قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه و علی لهراسبی، رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کردند.

در مسابقات بین المللی قرآن کریم که اسفند ماه امسال مقارن با ایام بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بصورت تلویزیونی در چهار روز برگزار می شود، تلاوتها را برخی داوران از کشورهای مختلف بصورت  بصورت ارتباط زنده  داوری می کنند.

از آنجا که مسابقات بصورت تلویزیونی برگزار می شود، برنامه ریزی برای تنوع در نوع برگزاری مسابقات، پوشش کامل رسانه ای مسابقات از سوی شبکه قرآۀن و معارف سیما و دیگر شبکه ها، بررسی مسائل فنی و ارسال فایل های متسابقین از کشورهای مختلف، هم افزایی شبکه های استانی و برون مرزی برای پوشش خبری مسابقات و تدوین دستورالعمل یکسان برای ارسال فایل های تلاوت شرکت کنندگان از جمله مواردی بود که در جلسه هم افزایی مدیران قرآنی سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن و معارف سیما مطرح و تصمیم گیری شد.

گفتنی است فایل تلاوت شرکت کنندگان در سی و هفتمین دوره مسابقات بین اللملی قرآن کریم از طریق رایزن فرهنگی و یا دفاتر صدا و سیما در کشورها دریافت می شود.

خاطر نشان می سازد مرحله مقدماتی مسابقات بین اللملی قرآن با حضور 600 نفر شرکت کننده پیشتر برگزار شده و از این تعداد 180 نفر از 40 کشور به مرحله نهایی راه یافتند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 08:40:03