تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید: 1386

"منم بچه مسلمان" برنامه ایی شاد و مفرّح ویژه خردسالان

برنامه «منم بچه مسلمان» که ویژه خردسالان تهیه شده از شنبه ۲۵ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه خردسال «منم بچه مسلمان» که در ایام ماه مبارک رمضان پنجشبه و جمعه ها پخش می شد، از شنبه ۲۵ اردیبهشت بصورت روزانه در ساعت ۱۶ روی آنتن می رود.

این برنامه با ساختار ترکیبی نمایشی به موضوعاتی همچون وضو، صدقه، بخشنده بودن، عیادت از بیماران، مسئولیت پذیری، صرفه جویی، اعتماد به نفس، اتحادوهمدلی، کمک به پدر و مادر، و راست گویی می پردازد.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین صادق مقدسیان که روحانی جوانی است در کنار یک مسجد، محلی را برای حضور بچه ها فراهم کرده تا هنگام حضور بزرگترها در مسجد بتوانند برای بازی و سرگرمی به این مکان بیایند و به قصه های او گوش بدهند. آقا رحمان، مستخدم مسجد هم که مردی مهربان و دوست داشتنی است به او کمک می‌کند.

در این برنامه از همراهی کاراکترهای عروسکی (ویزقوله) زنبور و (آقا مورچه) مورچه، اتفاقات جالبی رقم می خورد و در ادامه بازی‌های متنوع و مسابقه‌های متعددی برای کودکان حاضر در استودیو برنامه طراحی شده و سعی شده بچه‌ها بتوانند با کمک روحانی جوان، هم سرود بخوانند و هم یک آیه قرآن را حفظ کنند.

"منم بچه مسلمان" کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که علاقمندان میتوانند این برنامه را از سایت این شبکه به آدرس www.qurantv.ir و فضای مجازی برنامه به نشانی bachemosalman_qtv@ این برنامه را دنبال و دریافت نمایند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 04:45:44