تاریخ انتشار: یک شنبه 6 تیر 1400
تعداد بازدید: 1555

آغاز طرح ملی و قرآنی بشارت 1455

طرح ملی و قرآنی 1455 ، در4 تیر افتتاح و از شنبه 5 تیر آغاز و تا 12 شهریور به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما و دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طرح ملی ۱۴۵۵ به مناسبت یک هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و معاونت های صدا و سیما با شعار «قرآن، امید و زندگی» از ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۱۲ شهریورماه به مدت ۷۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

امسال در طرح ملی قرآنی 1455 موضوعاتی بصورت هفتگی در مورد مفاهیم قرآن کریم به آن پرداخته میشود که در هفته اول با موضوع بشارت و آینده روشن، هفته دوم با موضوع مغفرت و گشایش، هفته سوم با موضوع مهربانی و احسان، هفته چهارم با موضوع شکر، هفته پنجم که همزمان با دهه ولایت نیز می‌باشد با موضوع ولایت پذیری، هفته ششم با موضوع خانواده، هفته هفتم با موضوع زیست مجازی و زیست حقیقی، هفته هشتم با موضوع تواصی به حق، هفته نهم حق الناس و هفته دهم عقل و فکر و علم انتخاب شده است..

در برنامه 1455 بصورت روزانه مسابقه پیامکی در راستای حفظ و مفاهیم قرآن متناسب با موضوع هر روز مطرح و از طریق ارسال شماره گزینه صحیح به سامانه 300004444،اپلیکیشن شبکه قرآن و معارف سیما و یا سایت برنامه به آدرس www.qurantv.ir/qbesharat روزانه به ۱۰ نفر هدایایی اهداء می‌شود.

جشنواره‌ فرهنگی و قرآنی 1455 هنری نیز در هفت رشته شعر،خوشنویسی،فیلم کوتاه،محصولات چند رسانه ای،طراحی پوستر،داستان نویسی و نقاشی طراحی شده تا اقشار مختلف مردم با مفاهیم قرآن ارتباط برقرار کنند.

یادآور می‌شود، شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش و افق از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی می‌باشند.

خاطرنشان میسازد این برنامه در گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی خلج اسدی روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 17 به روی آنتن این شبکه میرود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 15:15:40