تاریخ انتشار: یک شنبه 28 شهریور 1400
تعداد بازدید: 168

تقدیر دبیر ستاد برگزاری سوگواره احلی من العسل از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

دبیر ستاد برگزاری سوگواره احلی من العسل از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما جهت برگزاری باشکوه و ماندگار نهمین سوگواره سراسری« احلی من العسل» تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمد رضا مسیب زاده دبیر ستاد برگزاری سوگواره احلی من العسل و مدیر کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از جواد شیخ اکبری،‌ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما جهت برگزاری باشکوه و ماندگار نهمین سوگواره سراسری« احلی من العسل» تشکر و قدردانی کرد.

 

سوگواره احلی من العسل تجلی ارادت نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی با نجوای « یا لیتنا کنا معک»  و با ندای « لیبیک یا حسین» به تاسی از حضرت قاسم بن الحسن(ع) که شهادت را شیرین تر از عسل می خوانند به نظاره نشستیم.

دبیر ستاد برگزاری سوگواره احلی من العسل و مدیر کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی از مشارکت و همدلی جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همکاران این شبکه در برگزاری با شکوه و ماندگار نهمین سوگواره سراسری« احلی من العسل» قدردانی نموده و از خداوند متعال برای تمامی کسانی که در مسیر گسترش و تعمیق فرهنگ عاشورایی قدم نهاده اند توفیق روزافزون مسئلت نموده است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 12:06:12