تاریخ انتشار: شنبه 13 آذر 1400
تعداد بازدید: 676

«صهبا» مهمان تازه قاب رسانه ملی از شبکه قرآن و معارف سیما

جنگ تلاوت محور "صهبا" تولید جدید شبکه قرآن و معارف سیما به مدت یک ساعت و به صورت زنده، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 20 به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما در راستای رویکرد شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص تولید و پخش برنامه‌های تلاوت محور، برنامه جدید «صهبا» که مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به‌ صوت خوش در تلاوت و اهمیت استماع قرآن در زمینه‌سازی انس با قرآن و در عین حال متناسب با ذائقه مخاطب طراحی شده از شبکه قرآن و معارف سیما به مدت یک ساعت به صورت زنده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه  ساعت 20 از شبکه قران و معارف سیما  روی آنتن خواهد رفت.

«صهبا» با میان برنامه‌ها و بخش‌های جذابی همچون پخش مستند گفتگو با قاریان مشهور جهان اسلام، گفتگو با قاریان میهمان بیت رهبری، جلسات خانوادگی قرآن کریم و آیتم‌های جذاب گوناگون دیگر از شبکه قران و معارف سیما به تهیه کنندگی سید محمد قاسمیان تقدیم نگاه مخاطبان قرآن دوست خواهد شد.
گفتنی است بخش «مشارکت در تلاوت قرآن برنامه صهبا» از بخش‌های اصلی و مهم این برنامه است که در آن فراز مشهوری از یکی از قاریان پخش شده و سپس از مخاطبان خواسته می شود تا ادامه آن فراز را تلاوت و برای برنامه ارسال نمایند؛ در همان برنامه بهترین تلاوت های ارسال شده  پخش خواهد شد. 

ارتباط بینندگان با این برنامه از طریق سامانه‌ پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۶۶ ، سامانه پیامگیر ۲۷۸۶۸۰۰۰، نشانی sahba_qtv  در فضای مجازی و همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه با آدرس www.qurantv.ir می باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 13:48:23