تاریخ انتشار: یک شنبه 10 بهمن 1400
تعداد بازدید: 158

پیگیری‌های شبکه قرآن نتیجه داد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیگیری و مطالبه گری شبکه قرآن و معارف سیما از رئیس جمهور، منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما در پی مطالبه گری این شبکه از رئیس جمهور، طی حکمی از طرف وزیر، علیرضا معاف به عنوان معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. 
      با گذشت بیش از شش ماه از آغاز بکار دولت، عدم معرفی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، کم کم به یک نگرانی جدی در میان اهالی قرآن کریم تبدیل شد. لذا با توجه به دغدغه‌های دینی و قرآنی دولت جدید، شبکه قرآن ومعارف سیما برآن شد، تا این موضوع را با رییس محترم دولت، حضرت آیت‌الله رییسی مطرح کند ، و این اتفاق در برنامه زنده مصباح چهارشنبه ۶بهمن رقم خورد و علیرغم تعطیلات پایان هفته دولت، اما به فاصله تنها دوروز و بعد از ماه ها سکون و رخوت، در روز شنبه ۹ بهمن، شاهد معرفی و انتصاب معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همان روز‌های نخست معرفی شدند و معاونت قرآن و عترت با وجود رفتن معاون قبلی مسئولی نداشت و سرپرست معاونت هم با تأخیر چندماهه معرفی شده و پیگیری های رسانه های قرآنی عملا بی نتیجه مانده بود.
     شبکه قرآن ومعارف سیما، ضمن تشکر از رییس محترم جمهور و توجه ایشان به دغدغه افکار عمومی  در حوزه های مختلف، از اهتمام ویژه ایشان نسبت به امور گوناگون خصوصا مسائل دینی و قرآنی ، کمال تشکر را دارد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 07:44:55