تاریخ انتشار: سه شنبه 16 فروردین 1401
تعداد بازدید: 663

پخش تلاوت قاری مصری مورد تمجید رهبر معظم انقلاب، از شبکه قرآن و معارف سیما

تلاوت قاری مصری که رهبر معظم انقلاب از قرائت او تمجید نمودند از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما تلاوت قاری مصری که رهبر معظم انقلاب از قرائت او تمجید نمودند از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. در محفل انس با قرآن  یکشنبه ۱۴ فروردین ماه، که همه ساله روز اول ماه مبارک رمضان با حضور قاریان  در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می شود، ایشان دربحث مهندسی تلاوت از تلاوت سوره‌ مبارکه‌ فاطر توسط عبدالفتاح شعشاعی به عنوان تلاوت فوق العاده نام بردند.
 ایشان فرمودند: «در تلاوت سوره‌ی مبارکه‌ی فاطر، عبدالفتاح شعشاعی واقعاً یک تلاوت‌گر فوق‌العاده است. او می‌رسد به این آیه‌ی شریفه یا ایهاالناس انتم الفقراء الی الله میدانید مستمع‌های عرب دنبال این هستند که نفس بلند به کار برود وقتی با نفس طولانی قاری تلاوت می‌کند خوششان می‌آید و تشویق می‌کنند و الله الله می‌گویند نفس کوتاه را خیلی دوست نمی‌دارند. عبدالفتاح نفسش کوتاه است اما این یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله را با یک لحنی می‌خواند که این مجلس زیر و رو می‌شود به نظر من بشنوید این تلاوت را»
روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ساعت ۹ صبح،  قرائت استاد عبدالفتاح شعشاعی از سوره فاطر و بینه به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 16:59:59