تاریخ انتشار: سه شنبه 7 تیر 1401
تعداد بازدید: 607

جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» از شبکه قرآن

جشنواره ملی قرآنی "آرام جان" در تابستان 1401 با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما جشنواره ملی قرآنی آرام جان در تابستان 1401 با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
«آرام جان» به تهیه کنندگی مسلم کوهی و با اجرای کاظم احمدزاده از 10 تیر هر روز ساعت 18 روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
این برنامه به صورت میدانی با حضور اقشار مختلف مردم در اماکن عمومی شهرها از جمله مساجد، امامزادگان و بوستان ها شامل بخش های متنوع تلاوت قران کریم، گفت‌وگو با نمایندگان ولی فقیه و معرفی اساتید پیشکسوت، قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی از استان‌های البرز، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، اصفهان، کردستان،مرکزی،قم،تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهد بود.
این جشنواره در استان‌های مرزی، با هدف‌ ایجاد پیوند و تحکیم وحدت بین شیعیان و اهل‌سنت اجرا خواهد شد.
جشنواره «آرام جان» در طول ایام برگزاری، هر روز ساعت 18 الی 19:15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و اختتامیه جشنواره در مشهد مقدس خواهد بود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 05:25:35