تاریخ انتشار: دوشنبه 31 مرداد 1401
تعداد بازدید: 174

فیلم داستانی "خوناب" همزمان در سه قاره آمریکا، آسیا و آفریقا به روی پرده می رود.

فیلم تحسین شده ضد تروریستی "خوناب" در ادامه حضور بین المللی خود این بار در سه کشور کانادا، کنیا و فلسطین در بخش مسابقه اصلی جشنواره به رقابت می پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما فیلم تحسین شده ضد تروریستی "خوناب" به نویسندگی؛ تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی قاسمی در ادامه حضور بین المللی خود اینبار در سه کشور 
کانادا 
(ASSK Film Festival 2022)
کنیا
(The NGO International Film Festival 2022)
و فلسطین
(Palestinian Refugees Film Festival 2022)
در بخش مسابقه اصلی جشنواره به رقابت می پردازد.

این کارگردان سینما پیش از این با فیلم «خوناب» موفق به کسب جایزه اول بهترین کارگردانی جشنواره معتبر فیلم مستقل رم ایتالیا ۲۰۲۰ و جایزه بهترین کارگردانی جشنواره یونیورسال آمریکا ۲۰۲۱ شده بود. همچنین جایزه اول بهترین صدابرداری و صداگذاری جشنواره فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۹ نیز نصیب "خوناب" شده است.
 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فاصله عروج تا هبوط به باریکی یک انتخاب است انتخابی میان خیر و شر.
مجتبی قاسمی دانش آموخته سینما در مقطع کارشناسی ارشد است و فیلمهای او موفق به حضور و کسب جایزه در بسیاری از جشنواره های معتبر جهانی چون کلرمونت فراند فرانسه؛ فول بلوم آمریکا؛ فیلم مستقل ورشو لهستان؛ کونکورتو ایتالیا؛ لیدن هلند؛ لیفت آف انگلستان؛ پونه هند؛ چالش صدا و تصویر چین و ... شده است. 
جدیدترین اثر این فیلمساز با نام "جوراب رنگی" که برای شبکه قرآن و معارف سیما تولید شده بعنوان نماینده صدا و سیما در بخش مسابقه اصلی جشنواره معتبر  ABU prizes 2022  (آسیا پاسفیک) حضور دارد.
مجتبی قاسمی به تازگی نگارش هشتمین فیلمنامه بلند سینمایی خود با نام "ببوبمبک" را به پایان رسانده و در صدد تولید آن در سال جای است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 11:46:20