تاریخ انتشار: سه شنبه 6 فروردین 1398
تعداد بازدید: 179

شبکه قرآن سیما؛ آماده انعکاس امداد فعالان قرآنی به حادثه‌دیدگان سیل اخیر

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی این شبکه جهت انعکاس امداد و همدردی فعالان قرآنی با مردم حادثه‌دیده در سیل اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛  اظهار کرد: شبکه قرآن و معارف سیما آماده انعکاس حضور موفق جامعه قرآنی در صحنه امداد و همدردی با مردم حاثه‌دیده در پی وقوع سیل ویرانگر و خسارت‌بار در چندین نقطه از کشورمان است. 

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد: حضور جامعه قرآنی و فعالان عرصه‌های معارفی همیشه الگوی موفق مسئولیت اجتماعی و ایثار و از خودگذشتگی بوده است و این حضور همچنان در برهه‌های مختلفی از تاریخ انقلاب اسلامی درخشان و الگوی سایر اقشار و آحاد جامعه بوده است.

وی ادامه داد: از این رو همه مخاطبان عزیز شبکه قرآن و معارف سیما می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی، صحنه‌های امداد و نیز همدردی فعالان قرآنی را در قالب ویدیو و عکس برای این شبکه ارسال کنند.

عرفاتی همچنین، تصریح کرد: پس از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران و تأکید ایشان بر «کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به عرصه‌های امداد و جبران خسارت‌ها»، شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان رسانه‌ای قرآنی و معارفی از جمله وظایف مهم خود می‌شمارد که برای برطرف کردن گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز در امداد و کمک به مردم حادثه‌دیده از هیچ تلاشی در حوزه کاری خویش دریغ نکند.

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در پایان بیان کرد: شماره تماس ۰۹۳۰۱۵۱۸۸۹۴ برای ارتباط و ارسال اخبار ویدیویی، تصویری و مکتوب به شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شده است. 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 02:45:26