تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401
تعداد بازدید: 104

استقبال شبکه قرآن از سال نو با ویژه برنامه "سلام"

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه "سلام" با آیتمهای متنوع و شاد، بصورت زنده از حرم مطهر ثامن‌الحجج علیه‌السلام مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه سال تحویل

استقبال شبکه قرآن از سال نو با ویژه برنامه "سلام"

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن و معارف سیما از حرم مطهر رضوی روانه آنتن خواهد شد.

از آیتمهای این برنامه می‌توان به مراسم عقد زوج جوانی اشاره کرد که با شعار ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند. همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری درخصوص افزایش نسل، زوج جوان دیگری مهمان برنامه خواهند بود که فرزندان زیادی دارند. حضور شاعرانی همچون سیدمحمدجواد شرافت، احمد بابایی، سیدحمیدرضا برقعی، علی محمد مؤدب و  قاریانی همچون محمدجواد پناهی و رضا عابدین‌زاده از دیگر بخشهای این ویژه برنامه است.

تقدیر از مادر یکی از شهدای عزیز کشورمان، گفتگو با دو تن از راویان دفاع مقدس، پلی‌بک‌هایی با موضوع حس و حال زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در لحظه سال تحویل و عید نوروز، گل آرایی حرم مطهر رضوی، گل‌آرایی شهر مقدس مشهد و جشن‌های برگزار شده در این ایام، برگزاری مراسم ازدواج از رواق شیخ طوسی، گفتگو با جانبازان کشورمان و... از دیگر بخشهای این ویژه برنامه می‌باشد.

همچنین در خلال این برنامه، بخشهایی از برنامه حرم رضوی به مناسبت تحویل سال  پوشش داده شده و سعی می‌شود با اماکن متبرکه همچون نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا، کاظمین، حرم حضرت معصومه(س) در قم و حرم حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ(ع) ارتباط تصویری برقرار شود تا حس و حال زائران اماکن متبرکه در لحظه تحویل سال، به تصویر کشیده شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 06:23:03