تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 تیر 1402
تعداد بازدید: 96

ویژه برنامه یاد خدا

برنامه یاد خدا ویژه ماه های محرم و صفر از سه شنبه 27 تیرماه 1402 با اجرای سید علیرضا قوامی وکارشناسان جدید هر شب به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

کارشناس این برنامه از اول ماه محرم 27 تیرماه به مدت 6 شب حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی است که در خصوص امام حسین(ع) و قرآن صحبت خواهند کرد.
از 6 ام ماه محرم تا عاشورا جناب اقای دکتر محمدرضا سنگری با موضوع  روز شمار عاشورا، از 11ام ماه محرم تا 17ام ماه محرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در خصوص وقایع بعد از عاشورا و نقش خواص و عوام در شکل گیری واقعه عاشورا مهمان برنامه خواهند بود.
همچنین تا پایان ماه صفرمباحث مرتبط با امام حسین(ع) توسط 5 کارشناس در روزهای مختلف هفته بررسی خواهد شد که میتوان به آیت الله حسن رمضانی با موضوع ادعیه امام حسین(ع)،استاد رمزی اوحدی باموضوع  تفسیر قرآن از زبان امام حسین(ع)، استاد قاسم تبریزی با موضوع نگاهی به تاریخ بنی امیه، خانم دکتر سقایت با موضوع خانواده و عاشورا و حجت الاسلام و المسلمین هدایت باموضوع حکایت های شنیدنی از زندگی امام حسین(ع) اشاره کرد.
برنامه یادخدا کاری است از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده که هر شب ساعت 20:00 و بازپخش آن ساعت 11:00از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-27 12:50:38