تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آبان 1398
تعداد بازدید: 159

پوشش گسترده رسانه ای مراسم های حرم رضوی در دستور کار شبکه ها

مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما از اقدامات لازم به جهت پوشش رسانه ای مطلوب مراسم های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما با حجت الاسلام شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی و مهدی رضوی کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بر پوشش رسانه ای مراسم های دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر رضوی تاکید شد.

مهدی رضوی کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری 150 مراسم در طول ۵ روز آخر ماه صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: رواق های الزهرا سلام الله علیها، حضرت زهرا سلام الله علیها و دارالحکمه، 3 رواقی می باشد که با برگزاری 73 برنامه در آنها به خواهران اختصاص دارد، ضمن آنکه اجتماع بانوان شهر نوغان و مراسم تشییع نمادین نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در این دیدار گفت: شعار محتوایی آستان قدس رضوی در مراسم امسال دهه آخر صفر، «فَمَعَكُمْ مَعَكُمْ لاَ مَعَ غَيْرِكُمْ» (پس با شما هستم با شما، نه با غير شما) «همراه با امام در برابر دشمن» است که برگرفته از فرازی از زیارت جامعه کبیره است.

در این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما نیز از آمادگی کامل رسانه ملی و شبکه های سیما جهت پوشش رسانه ای مراسم های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی همانند مراسم های دهه کرامت خبر داد و گفت: صدا و سیما خدمت به آستان امام رضا علیه السلام را وظیفه خود می داند.

یادآور می شود، در این جلسه نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان، مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از مدیران رسانه ایی آستان قدس حضور داشتند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 10:13:44