تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آبان 1398
تعداد بازدید: 409

رخدادهای قرآنی کشور

مجالس، انجمنها، و رخدادهای قرآنی کشور در فصول و مناسبت های مختلف به وفور و به صورت مستمردر حال وقوع است.

مجالس، انجمنها، و رخدادهای قرآنی کشور در فصول و مناسبت های مختلف به وفور و به صورت مستمردر حال وقوع است .رخدادهایی که هر کدام در پس زمینه ی خود حاوی منطقی استوار برای بسط و توسعه فرهنگ غنی قرآنی هستند و در بستر همیارهای مذهبی و فضای احساسی شکل می گیرند .
 انعکاس این رخدادها (مجالس، انجمن¬ها،و ... ) و پس زمینه ها و نقاط شکل گیری و عطف آن می تواند در رفتار سازی و الگو دهی مثبت و سازنده برای عموم مردم نقشی اساسی ایفا نماید .
هدف از تولید مجموعه مستند دریک نگاه این خواهد بود که در یک طرح و ایده ی واحد مسایل قابل اشاره و طرح نقاط مختلف کشور به گونه ای روایی و مستند به تصویر کشیده و مستند سازی گردد .
این مجموعه می تواند موفق ترین انجمن ها و جمعیت های قرآنی را برای الگو سازی و ترویج فرهنگ قرآنی به روایت تصویر در معرض نظر بینندگان قرار دهد .
بر اساس شنیده ها ، گاهی برخی مجتمع های قرانی به روش مکتبخانه ای ، حلقه های حفظ و تلاوت را اداره و از نو آموزان و طلاب و گاهی رهپویان جوان قرانی در آنجا آموزش می بینند و در پاره ای موارد هم فعالیت های کاملا خود جوش و مردم نهادی رخ می دهد که کمک به رشد فضای امید و رونق تولید خواهدبود و  قابلیت پوشش های مستندسازی  و نیاز به شرح و تفصیل و گسترش دارد .
مجموعه مستند در یک نگاه تهیه شده در گروه جلسات و مسابقات در فاز او در ۱۵قسمت ۳۰دقیقه ساخته میشود که تاکنون که قسمتهای مربوط به استان آذربایجان شرقی، تولید وتدوین، و آماده پخش میباشد و ادامه تهیه در استانهای سیستات و بلوچستان، هرمزگان و فارس خواهد بود
عوامل تولید:
تهیه کننده و کارگردان: سید جعفر جعفری اولیا 
تصویر بردار: امیر صالحی
صدابردار: علی لشگری
مدیرتولید: روژیا یغمایی
تحقیق و هماهنگی: نگار احدپور

پخش کلاکت اول شهرستان میانه پنجشنبه ۹۸/۸/۲ ساعت ۱۴

پخش کلاکت دوم شهرستان بستان آباد جمعه ۹۸/۸/۳ ساعت ۱۴

پخش کلاکت سوم شهرستان مرند چهارشنبه ۹۸/۸/۸ ساعت ۱۴

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 08:15:32