تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398
تعداد بازدید: 241

ادامه حضور گسترده خادمان قرآن در پویش مردمی ختم قرآن

مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما با شرکت در پویش مردمی ختم قرآن کریم با عنوان #باقرآن_بمانیم که از اربعین حسینی آغاز شده و تا روز شهادت امام رضا علیه‌السلام ادامه دارد، ثواب قرائت این مصحف شریف را به ارواح پاک ائمه هدی علیهم‌السلام هدیه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این پویش که با عنوان «#باقرآن_بمانیم» در حال برگزاری است، از ایام اربعین حسینی آغاز به کار کرده است و تاکنون با استقبال و مشارکت تعداد ۱۸ هزار و ۷۳۰ مخاطب مواجه شده و این مخاطبان ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

شرکت‌کنندگان در این پویش که کار خود را از مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز کرده است، با امام حسین(علیه السلام) و دیگر ائمه هدی عهد بستند هر روز یک صفحه قرآن بخوانند و مستند‌های آن نیز به صورت روزانه در ایام اربعین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

خاطرنشان می‌کند علاقه‌مندان و خادمان قرآن جهت حضور در پویش مردمی ختم قرآن کریم میتوانند از طریق تلاوت آیاتی از قرآن و ضبط آن توسط تلفن همراه و نیز ارسال فایل تصویری یا صوتی آن تلاوت به آدرس qtvir@ از طریق پیام‌رسان‌ سروش در این پویش مردمی حضور پیدا کنند.
همچنین آن دسته از شرکت کنندگان در پویش مردمی ختم قرآن که دارای صفحات مجازی هستند میتوانند از طریق بارگذاری فایل در صفحات مجازی خود و درج هشتگ #باقرآن_بمانیم بصورت مستقیم در این پویش مشارکت داشته باشند و در پایان پویش نیز به قید قرعه به سه تلاوت برتر شرکت کنندگان در این پویش به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 15:02:07