تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آبان 1398
تعداد بازدید: 1145

جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، «حاضر غایب از نظر» عنوان ویژه برنامه مهدوی این شبکه می باشد که با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی و اجرای حسین حیدری به موضوع تجدید بیعت با امام زمان (عج) می پردازد و قرار است در شب نهم ربیع الاول از ساعت 19 به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران به روی آنتن رود.

همچنین بخش دوم این برنامه در روز جمعه دهم ربیع الاول از ساعت 10:30 تا اذان ظهر با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین کلباسی و موضوع چگونگی تجدید عهد با امام زمان (عج) در عصر غیبت از محل مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) تقدیم بینندگان خواهد شد.

«حریم امن» عنوان دیگر برنامه زنده شبکه قرآن و معارف سیما ویژه ایام امامت حضرت ولی عصر (عج) می باشد که با موضوع وظایف شیعیان در عصر غیبت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (15 و 16 آبان) در ساعت 22 با اجرای میثم آقابیکی از حرم مطهر رضوی به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه در شب شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) نیز از ساعت 22 با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی و موضوع سبک زندگی آن امام همام به صورت تولیدی پخش می شود.

از دیگر تدارکات این شبکه، پخش نغمات و مدیحه سرایی مادحین اهل بیت (علیه السلام) به درخواست مخاطبان می باشد که از طریق برنامه «نغمه عشاق» صورت خواهد گرفت که این برنامه از ساعت 22 با اجرای هادی ربیعی به روی آنتن می رود.

پخش زنده مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سید مهدی میرداماد نیز از ساعت 6 تا 8 صبح روز جمعه 17 آبان در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

همچنین مراسم دعای کمیل مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و مداحی غلامرضازاده در روز پنج شنبه 16 آبان از ساعت 20:15 و مراسم دعای توسل این مسجد در روز سه شنبه 14 آبان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی سعید حدادیان از ساعت 20:15 به صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 15:45:35