تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 آبان 1398
تعداد بازدید: 472

تقدیر و تکریم بازنشستگان واحد تولید و فنی شبکه قرآن و معارف سیما

به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، مراسم تقدیر و تکریم بازنشستگان واحد تولید و فنی شبکه شبکه قرآن و معارف سیما با حضور مدیر این شبکه و قائم مقام رئیس مرکز تولید و فنی سیما در سالن جلسات شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در این جلسه که به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در سالن جلسات شبکه قرآن برگزار گردید، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن قدردانی و تشکر از زحمات همکاران بازنشسته تولید و فنی این شبکه، استاندارد سازی و نوسازی تجهیزات، ایجاد شورای تخصصی در حوزه تولید و بررسی مشکلات نیروی انسانی تولید و فنی را از اولویت های شبکه بر شمرد.

در این جلسه حائری قائم مقام رئیس مرکز تولید و فنی سیما، با قدردانی از زحمات همکاران تولید و فنی در طول دوران خدمت در رسانه ملی، خدمت در شبکه قرآن را دارای اثرات خوب و بار معنوی دانست و بر اهمیت نیروی انسانی در شبکه ها و رسیدگی بیش از بیش به این حوزه تاکید کرد.

در این دیدار دوستانه از همکاران بازنشسته تولید آقایان محسن حاجی حیدری(تصویربردار)، عباس زاهدی(کارگردان)، محمد مهیار کلهری(کارگردان)، علی اصغر مهرابی ماهانی(صدابردار)، مهرداد زندیه (تصویر بردار) تقدیر و تکریم بعمل آمد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 09:46:09