تاریخ انتشار: سه شنبه 5 آذر 1398
تعداد بازدید: 192

دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس مرکز امور قرآنی

جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ظهر امروز سه شنبه پنجم آذر ماه با حضور در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، با مهدی قره‌شیخلو، رئیس جدید مرکز، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ظهر امروزسه شنبه پنجم آذر ماه با حضور در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، با مهدی قره‌شیخلو، رئیس جدید مرکز، پیرامون مباحثی همچون تولیدات رسانه‌ای، همکاری جهت پوشش مسابقات بین‌المللی سال آینده، حوزه های آموزش و کودک و نوجوان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار قره شیخلو با بیان اینکه اولویت مرکز امور قرآنی، مسابقات بین المللی قرآن کریم است، گفت: برای نخستین بار و با دعوت از 150 فعال قرآنی این مسابقات در گروه ها و بخش های مختلف به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی، همیاری و کمک شبکه قرآن و معارف سیما در برگزاری هر چه بهتر مسابقات بین المللی قرآن را مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این شبکه ریاست شورای معارف سیما را نیز برعهده دارد درخواست داریم از ظرفیت دیگر شبکه های تلویزیون نیز برای این مسابقات استفاده شود.

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با اعلام آمادگی این شبکه به جهت همکاری با مرکز امور قرآنی به خصوص بحث مسابقات قرآن گفت: در حوزه های مختلف و در 3 دوره زمانی قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم فعالیت های رسانه ای از سوی شبکه قرآن صورت خواهد گرفت.

در اختیار گذاشتن آرشیو تلاوت های قاریان از سوی مرکز امور قرآنی جهت بازسازی و تولید مستند توسط شبکه قرآن، ضبط و تولید تلاوت ها و برنامه های آموزشی بقاع متبرکه، تولید برنامه ای جذاب با محوریت استعدادیابی در حوزه تلاوت با همکاری مرکز امور قرآنی و ایجاد تفاهم نامه بین طرفین از دیگر مواردی بود که مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار مطرح کرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-24 04:28:17