تاریخ انتشار: دوشنبه 11 آذر 1398
تعداد بازدید: 472

شبکه قرآن ایران و شبکه الغدیر عراق تولیدات مشترک خواهند داشت

مدیران شبکه های قرآن و معارف سیما و الغدیر عراق بر همکاری مشترک توافق کردند .

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سید مضر البکاء مدیر شبکه ماهواره ای و شیعی عراق با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با جواد شیخ اکبری مدیر این شبکه درباره تعامل و همکاری رسانه ای فی مابین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شیخ اکبری گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در بحث نشر قرآن و معارف اهل بیت علیه السلام هیچگونه محدودیتی ندارد و از این رو همه جانبه آماده همکاری با شبکه الغدیر هستیم.

وی با تاکید بر تولیدات مشترک فی مابین شبکه قرآن و شبکه الغدیر عراق عنوان کرد: در حوزه های تاریخی، واقعه غدیر، حرکت امام حسین علیه السلام از مکه به کربلا، مساجد کوفه و سهله و ... مستندات جذابی می شود تولید کرد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن پیشنهاد عقد تفاهم نامه ای درخصوص تعامل و همکاری بین دو شبکه، با در اختیار گذاشتن تلاوت های قرآن و تفاسیر قرآن استاد قرائتی به شبکه الغدیر موافقت کرد.

سید مضر البکاء مدیر شبکه ماهواره ای عراق نیز ضمن درخواست دراختیار گذاشتن فایل هایی با محوریت تلاوت قرآن، حفظ قرآن برای کودکان و فرازهای کوتاه از سوی شبکه قرآن، همکاری متقابل با این شبکه قرآنی و معارفی را خواستار شد.

یادآور می شود، در این جلسه استاد پرویز اسکندرپور طراح ضریح های حرم های مطهر حضرت مسلم بن عقیل، حبیب بن مظاهر و درب های حرم های مطهر امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام نیز حضور داشت.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 23:38:18