تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 دی 1398
تعداد بازدید: 2591

مجریان شبکه قرآن، بی حاشیه ترین مجریان تلویزیون

نشست صمیمی مجریان شبکه قرآن و معارف سیما با جواد شیخ اکبری مدیر این شبکه و با حضور دکتر پورحسین مشاور عالی معاونت سیما ،چهارشنبه ۴ دی در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دکتر پورحسین مشاورعالی معاونت سیمای رسانه ملی در این نشست گفت: مجریان صدا و سیما نسبت به مجریان شبکه های بین المللی در جهان از توانایی بالایی برخوردار هستند.

وی همچنین مجریان شبکه قرآن و معارف سیما را بی حاشیه ترین مجریان در صدا و سیما برشمرد و عنوان کرد: کار در این شبکه به جهت مباحث کارشناسی و معارفی سخت است.

در این نشست جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز هدف راه اندازی شبکه قرآن و معارف سیما را رفع نیازهای معارفی و مذهبی مردم و مخاطبان خواند و گفت: این شبکه به عنوان شبکه مرجع برای رسیدن به وضعیت مطلوب می بایست با برنامه ریزی زمان بندی شده و برنامه سازی برای اقشار مختلف مردم حرکت کند و در این مسیر استفاده از تجربیات و توانمندی های مجریان شبکه حائز اهمیت می باشد ضمن آنکه راه برای ورود مجریان جدید باز است.

وی اظهار داشت: برای جذب مخاطب باید به سمت سرمایه گذاری بر روی ساختارهای پویانمایی، نمایشی، مستند و ... برویم و برنامه های متنوعی را برای مخاطبان تهیه و تولید کنیم.

در این نشست که با حضور محمد حسن معطری مسئول امور مجریان شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، برخی از مجریان حاضر در جلسه به بیان نکاتی پیرامون دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 14:11:14