تاریخ انتشار: جمعه 11 بهمن 1398
تعداد بازدید: 485

محفل انس با قرآن کریم بر سر مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی

دومین محفل انس با قرآن کریم توسط کاروان قرآنی انقلاب در دهم بهمن ، بر مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، کاروان قرآنی انقلاب را اساتید ، قاریان ، حافظان و تنی چند از مدیران از جمله جواد شیخ‌اکبری؛ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مجتبی ایزدی؛ مدیر شبکه رادیویی قرآن ، جهت برگزاری دومین محفل قرآنی بر سر مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، همراهی می کنند.

این محفل قرآنی با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمان به ویژه خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، از همرزمان و همراهان سردار شهید سلیمانی و تنی چند از مسئولان شهرستانی و استانی در حالی برگزار شد که نوای روحبخش آیات کلام‌الله مجید بر جان و دل تمامی حضار در مراسم نشست.
در این مراسم قرآنی و معنوی ، حمیدرضا احمدی‌وفا و قاسم مقدمی، قاریان بین‌المللی قرآن کریم ، سیدکریم موسوی؛ قاری و مبتهل ممتاز کشوری به اجرای برنامه پرداختند .
اجرای تلاوت قرآن توسط مهدی مقبلی؛ قاری ممتاز قرآن از استان کرمان و سعید شاهرخی؛ حافظ کل قرآن کریم، برنامه همخوانی و تواشیح از سوی گروه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و تئاتر مذهبی با مضامین قرآنی از سوی گروه تئاتر تجربه با اجرای علی سلیمانی و حسین میرزاییان، از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.
خاطر نشان می کند این محفل قرآنی به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن رفت و همچنین به اطلاع می رسد ، زمان بازپخش این محفل نورانی روز ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود .
یادآور می شود کاروان قرآنی انقلاب به سرپرستی حاج احمد ابوالقاسمی ، در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اجرای محافل قرآنی در استان‌های محروم کشور اقدام می‌کند و این برنامه امسال نیز در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 13:05:04