تاریخ انتشار: یک شنبه 27 بهمن 1398
تعداد بازدید: 330

انتخابات در قاب شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه 98، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

«مصباح» عنوان ویژه برنامه این شبکه در این ایام می باشد که در روزهای منتهی به انتخابات به صورت زنده و با حضور کارشناسان و مهمانان ویژه پخش خواهد شد.

بر این اساس، «مصباح» در روزهای چهارشنبه سی ام بهمن و پنج شنبه یکم اسفند در دو نوبت و در ساعت های 11:15 و 22 به روی آنتن می رود. ضمن آنکه ویژه برنامه ای در روز جمعه 2 اسفندماه به صورت ویژه از 8 صبح تا 22:30 و در نوبت های مختلف با به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات بویژه از امام زاده صالح علیه السلام و همچنین از صندوق های انتخاباتی در سطح شهر و شهرهای مختلف به روی آنتن می رود.

«تراز» دیگر برنامه ای است که با گفتگو با کارشناسان مطرح نظیر: حجت‌الاسلام دکتر خسرو پناه، دکتر نبوی، دکتر بنیانیان و دکتر منصوری لاریجانی به جایگاه قرآن در قانون و قانونگذاری می پردازد که شنبه تا پنج شنبه در ساعت 16:30 و روز بعد در ساعت 11:10 بازپخش می شود.

سخنرانی های دکتر رفیعی ویژه انتخابات شنبه تا پنج شنبه در ساعت 20:50 با عنوان «ارمغان» و سخنرانی شهید بهشتی و قرائت پیام امام خمینی رحمت الله علیه برای انتخابات از دیگر برنامه هایی است که در ساعت 13:30 این ایام به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه های «مروارید» نیز شنبه تا پنج شنبه در ساعت 17، گزارش های انتخاباتی روزنه در ساعت های 18:35 و 20:55، مستندهای ویژه انتخاباتی در ساعت های 11:35 و 14، برنامه انتخاب اولی ها در ساعت 15:50 و نیز پخش برنامه «حضور» در ساعت 15:55 از دیگر تدارکات این شبکه در ایام انتخابات می باشد.

همچنین برنامه های «حاضر غایب از نظر» در روز جمعه دوم اسفندماه در ساعت 7 پخش و در دو نوبت و در ساعت های 13 و 18:50 بازپخش و «هدی» با حضور حشمت الله قنبری در ساعات پایانی جمعه شب به روی آنتن می روند.

پخش کلیپ ها و میان برنامه های انتخاباتی از جمله کلام امام خمینی رحمت الله علیه و رای علماء نیز در جدول پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار گرفته است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 22:41:38