تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 بهمن 1398
تعداد بازدید: 218

نشست برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مشهد مقدس

سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با ظرفیت جذب جوانان و دانشجویان در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در جلسه ستاد برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، با ابراز خرسندی استاندار از میزبانی استان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: قرآن کریم باید در متن زندگی انسان بوده و معرفت و شناخت همه روز به روز نسبت به آن افزایش پیدا کند.
وی با توجه به اهمیت این رویداد قرآنی در کشور افزود: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آبروی جمهوری اسلامی ایران است، لذا خوشحالیم که این رویداد در بهار سال آینده به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
علیرضا رزم حسینی با اشاره به بارگاه مطهر رضوی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رواق امام خمینی (رحمت الله علیه) بارگاه مطهر رضوی با پشتیبانی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که یک افتخار است.
وی با تاکید بر اینکه سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ظرفیت خوبی برای جذب جوانان فراهم کرده است، تاکید کرد: حتما در محل برگزاری این رویداد بستر حضور باشکوه جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان ایجاد شود.
یکی از پیشنهادهایی که در این جلسه مطرح شد ،  معرفی و ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است؛ سی‌و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم، فروردین‌ماه سال 1399 به میزبانی مشهد مقدس و در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)  با حضور حدود 200 نفر شرکت کننده خارجی در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد و طبق روال هر ساله، متسابقین پس از اتمام مسابقات و برگزاری مراسم اختتامیه؛ با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.
خاطر نشان می سازد ؛ محمدحسن معطری قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما به نمایندگی از شبکه برای پوشش رسانه ایی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم   در این جلسه حضور داشت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 18:07:08