تاریخ انتشار: دوشنبه 18 فروردین 1399
تعداد بازدید: 278

سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر تولید آثار فاخر قرآنی

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رییس سازمان تبلیغات اسلامی بر همکاری و هم افزایی موثر و قدرتمند فی مابین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره تعامل و هم افزایی فی مابین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قمی در این دیدار اهتمام به تبیین اجتماعی اسلام ناب حول محور قرآن را مهم‌ترین مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی موثر و قدرتمند با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما یک اتفاق مبارک درگفتمان قرآنی کشور بر داریم و افزود ؛ تمام ظرفیت سازمان تبلیغات در ابعاد مختلف رسانه‌ایی ، فضای مجازی و غیره می بایست همگی قرآن کریم را محور برنامه ریزی خود قرار دهند.

در ادامه شیخ اکبری ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی این شبکه با سازمان تبلیغات برای برنامه ریزی و ساخت برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی خبر داد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما همچنین از هماهنگی بین این شبکه و دار القرآن تبلیغات اسلامی برای ساخت ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با محتوا و مضامین قرآنی و معارفی با موضوع استقامت در قرآن تاکید کرد.

خاطر نشان می سازد در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اخوان رییس دار القرآن سازمان تبلیغات اسلامی و مدّاحی مسئول مرکز رسانه ایی این سازمان حضور داشتند و در پایان قرار شد تفاهم نامه‌ایی با رویکرد سند اجرایی و راهبردی اندیشه ورز ، برای اقدامات و برداشتن گام موثر نوشته شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 18:37:54