تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فروردین 1399
تعداد بازدید: 10966

برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ماه رمضان

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را در قالب های متفاوت و برای رده های سنی مختلف تهیه و تولید کرده است که در این ایام به روی آنتن این شبکه تلویزیونی خواهد رفت.

«مهمان خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی این شبکه می باشد که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2:30 بامداد به صورت زنده همراه بیداردلان و سحرخیزان این ماه نورانی می باشد.

ویژه برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما «ضیافت » نام دارد که این برنامه در قالب ترکیبی همراه با مستند به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می پردازد و هر روز از ساعت 19 به صورت زنده تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون خواهد شد.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» از دیگر تدارکات این شبکه در ماه مبارک رمضان است که هر شب از ساعت 22 از بقعه متبرکه امام زاده عبدالله ابوالحسن علیه السلام و شیخ صدوق رحمت الله علیه به روی آنتن می رود.

«ترتیل خوانی جزء قرآن کریم» که همه ساله با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو بوده است، امسال نیز هر روز در ایام ماه مبارک رمضان در 3 نوبت به صورت زنده و تولیدی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

بر این اساس مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از فضای معنوی و ملکوتی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) هر روز پس از اقامه نماز صبح و مراسم معنوی ترتیل جز خوانی حرم مطهر رضوی با حضور زائران و دوستداران آن حضرت هر روز از ساعت 11:30 به صورت زنده و مستقیم و همچنین مراسم ترتیل خوانی در حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در ساعت 18 تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

پخش سخنرانی آیت الله ناصری در ساعت 13:30،آیت الله مجتبی تهرانی ساعت 16و سخنرانی حجج اسلام انصاریان و سید مهدی میرباقری ساعت 1 بامداد از تدارکات ویژه این شبکه در این ایام می باشد.

همچنین تفسیر قرآن کریم برای جوانان با عنوان « بیکـران » در قالب پرسش و پاسخ دانشجویی هر روز ساعت 15 و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، برنامه های دیگر شبکه قرآن و معارف سیما : « هشتگ دین» ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت پاسخگویی به احکام و سئوالات شرعی این ماه خواهد بود ، «یادخدا» با موضوعات و کارشناسان مختلف هر روز ساعت 14:30 پخش خواهد شد ، مسابقه « اسـرا » نیز روزهای فرد ساعت 21 و برنامه ویژه خردسالان با عنوان « منم بچه مسلمان » متناسب با این ماه مبارک هر روز ساعت 17،کماکان تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 22:44:48