تاریخ انتشار: شنبه 20 اردیبهشت 1399
تعداد بازدید: 584

شبکه قرآن و مدارس صدرا در مسیر تولید برنامه با محوریت نوجوانان

شبکه قرآن و معارف سیما با سازمان مدارس صدرا همکاری جدی ، هم افزایی موثر در حوزه برنامه سازی قرآنی و معارفی با استفاده از ظرفیت نوجوانان خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ در دیدار حجت الاسلام و المسلمین تقدیری مدیر عامل سازمان مدارس صدرا با جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با تشریح فعالیت های سازمان مدارس صدا ، درباره تعامل و هم افزایی فی مابین و تهیه تولیدات مناسب برای قشر کودک و نوجوان گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین تقدیری در این دیدار شخصیت سازی برای نوجوانان را دغدغه اصلی این روز جامعه دانست و افزود خانواده‌ها و نوجوانان نیازمند نوآوری در بیان و گفتارها بخصوص در حوزه معارف اسلامی هستند. تقدیری در این دیدار برنامه سازی حول محور طرح «تحول بنیادین آموزش و پرورش از نگاه قرآن و احادیث» را طبق تالیف مقام معظم رهبری (حفظه الله) خواستار شدو افزود : این سازمان آمادگی همکاری و مشارکت در تولید برنامه با توجه به معارف قرآن را دارد .

رئیس سازمان مدارس صدرا افزود: دغدغه ما این است که دانش آموزان را درگیر ابعاد مختلف معارف قرآن کنیم و زیبایی‌های قرآن را به آنان انتقال دهیم.

در ادامه شیخ اکبری ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی شبکه قرآن و معارف سیما  برای برنامه ریزی و ساخت برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی در حوزه نوجوانان خبر داد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما حوزه نوجوان را از دغدغه های جدی شبکه دانست و بیان کرد رفع شبهات برای نوجوانان و آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها در زمینه‌های تربیتی در برنامه "چهارراه" با حضور نوجوانان و پاسخگویی به سوالات آنان در مرحله پیش تولید قرار دارد .

شیخ اکبری تصریح کرد : تولید کارهای کوتاه و میان برنامه ای که قابلیت استفاده در فضای مجازی را داشته باشد در دستور کار شبکه می باشد ، همچنین ایشان ضمن اعلام آمادگی برای تهیه و تولید برنامه های فاخر قرآنی و معارفی ، بر تامین نیاز کارشناسان مجرب در حوزه نوجوانان تاکید کرد.

خاطر نشان می سازد در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم نصیری، مدیرکل حوزه ریاست سازمان صدرا و جواد عزتی پور، معاون اجرایی شبکه قرآن و معارف سیما حضور داشتند ؛ مقرر شد در سه حوزه برنامه سازی ویژه نوجوانان ، حوزه شعر و سرود و تولید میان برنامه های کوتاه با رویکرد تربیتی هماهنگی و اقدامات موثر بین شبکه قرآن و معارف سیما و مدارس صدرا انجام شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-19 08:31:52