تاریخ انتشار: سه شنبه 13 خرداد 1399
تعداد بازدید: 308

ویژه برنامه ارتحال حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) از شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه)، شبکه قرآن و معارف سیما مستند "آقا روح الله" را به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ مستند "آقا روح الله"در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز 13 و 14 خردادماه از ساعت 21 تا 22 پخش خواهد شد.

برنامه" مصباح" عنوان ویژه برنامه ای است که بصورت زنده در این ایام هر شب ازحرم مطهر امام خمینی(رحمت الله علیه) ساعت 22 الی 24 با حضور کارشناسان دینی همچون آیت الله تحریری و حجت الاسلام والمسلمین خسروی به ابعاد زندگانی و شخصیتی امام راحل(قدس سره) می‌پردازد. پخش گروه تواشیح محراب و محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) همراه با قرائت زیارت آل یاسین و دعای توسل با نوای سعید حدادیان و مهدی رسولی در حرم مطهر امام راحل (قدس سره) از بخش های ویژه برنامه "مصباح" در این ایام می باشد.

همچنین برنامه دیگری با عنوان " مکتب خمینی " در این ایام ساعت 9:55 صبح و" سریال صنوبر" با موضوع زندگی امام خمینی (رحمت الله علیه) صبح‌ها ساعت 8 ، از این شبکه تقدیم مخاطبان خواهد شد .

همچنین پخش سخنرانی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری در حرم امام راحل (قدس سره الشریف) نیز در این ایام از ساعت 19:30 الی 20:30 پخش می‌گردد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-27 23:11:15