تاریخ انتشار: دوشنبه 19 خرداد 1399
تعداد بازدید: 192

اعلام فهرست ۲۰ نفره اعضای کاروان قرآنی نور ۹۹

معاون اجرایی شورای عالی قرآن با حضور در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما ،از انتخاب اعضای کاروان قرآنی حج تمتع سال جاری (کاروان نور) با استناد به نتایج مسابقات سراسری سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدتقی میرزاجانی با حضور در برنامه زنده «مصباح» شبکه که شامگاه ۱۷ خرداد به روی آنتن رفت، به تشریح برنامه‌های مختلف دبیرخانه شورا پرداخت و گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن، امسال برای نهمین سال برگزار می‌شود. این طرح مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور است و سال ۸۹ به شورای عالی قرآن ابلاغ شد و ما هرساله موظفیم که یک نوبت از آزمون‌های مربوط به این طرح را برگزار کنیم.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن، با ذکر اینکه از اول تا ۳۱ خردادماه موعد ثبت‌نام و شرکت قاریان و معلمان در این طرح است، افزود: اطلاع‌رسانی این طرح نیز از طریق رسانه‌های مختلف انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه شورای عالی قرآن مراجعه و با مطالعه شرایط مربوط به آزمون، نسبت به ثبت‌نام در یکی از درجات یک تا چهار اقدام کنند.

میرزاجانی ادامه داد: این طرح بدین منظور شکل گرفت تا قاریان و مدرسان هم از حیث مهارتی و هم از لحاظ علمی سطح‌بندی شوند و نهایتاً این مقدمات باعث شود که شرایط تخصیص امکانات، خدمات و تسهیلاتی که باید از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایشان اختصاص یابد هموار شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-05-09 04:57:06