تاریخ انتشار: دوشنبه 2 تیر 1399
تعداد بازدید: 268

دهه کرامت؛ همراه با ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیه السلام)، شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت مهمان نگاه های گرم مخاطبان تلویزیون خواهد بود.

"ایوان بهشت" ، عنوان ویژه برنامه شبکه در طول ایام دهه کرامت می باشد که همه روزه در ساعت 21 با حضور کارشناسان مطرح معارفی بصورت زنده از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می رود.

همچنین از فردا سوم تیر مصادف با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا شنبه 7 تیر ، ویژه برنامه ای از حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) از ساعت 15 بصورت زنده تقدیم بینندگان می شود.

مراسم تعویض پرچم حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) و جشن های آستان قدس رضوی در دهه کرامت نیز در شبکه قرآن و معارف سیما پوشش داده خواهد شد.

حاضر غایب از نظر» عنوان ویژه برنامه مهدوی شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که اولین جمعه دهه کرامت را از ساعت 10:30 به موضوع ولایت محوری حضرت معصومه (سلام الله علیها) و در دومین جمعه این ایام به موضوع عفاف و حجاب خواهد پرداخت،همچنین مستندهای مرتبط با دهه کرامت هر روز در ساعت 14 تقدیم علاقه مندان به این برنامه ها خواهد شد.

پخش زنده دعای کمیل از حرم مطهرشاهچراغ شیراز و دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران بصورت زنده در دهه کرامت از دیگر ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت می باشد.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، سریال «ولایت عشق» با کارگردانی مهدی فخیم زاده هرشب ساعت 24 به روی آنتن می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-26 12:56:41