تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 تیر 1399
تعداد بازدید: 238
به زودی

ستاره‌ها؛ گفتگویی متفاوت با حافظان قرآن

برنامه جدید "ستاره‌ها" را روزهای زوج ساعت 21 در قاب شبکه قرآن و معارف سیما ببینید.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و در راستای برنامه ریزی اوقات فراغت مخاطبان تلویزیون، برنامه جدید "ستاره‌ها" که گفتگویی متفاوت و جذاب با حافظان قرآن کریم است، در کنداکتور پخش شبکه قرآن و معارف سیما قرار می گیرد..

"ستاره‌ها" در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به معرفی حفاظ و قاریان قرآن کریم می‌پردازد که علاوه بر نخبه بودن در زمینه قرآنی، در مشاغل و حرفه‌ی خود نیز جزو برترین ها به حساب می‌آیند.

حافظان و قاریانی که از سراسر کشور در این برنامه حضور پیدا می‌کنند از افرادی هستند که علاوه بر موفقیت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جنبه های دیگر زندگی شخصی خود از جمله تحصیلات،ورزش،شغل و فعالیت های اجتماعی از جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند.

این برنامه با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در ۲ بخش آقایان با اجرای محسن قره‌شیخلو و بانوان با اجرای خانم انصاری فر ،روزهای زوج هر هفته ساعت 21 و تکرار روزهای فرد ساعت 15:15تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

خاطر نشان می شود "ستاره‌ها" به تهیه‌کنندگی محسن قره شیخ لو کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما می‌باشد که در فصل تابستان تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 11:45:42