تاریخ انتشار: شنبه 21 تیر 1399
تعداد بازدید: 290

بازدید مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از فینال مسابقه قرآنی اسرا

جواد شیخ اکبری در آخرین روز فینال مسابقه اسرا از نزدیک با نخبه های قرآنی و خانواده های آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ؛ جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ازچگونگی و روند اختتامیه نهمین دوره مسابقه تلویزونی اسرا ، دیدن و از نزدیک با متسابقین و خانواده آنان گفتگو کرد.

شیخ اکبری ضمن تشکراز عوامل برنامه که با رعایت پروتکل های بهداشتی این دوره را با سختی به پایان رساندند ، خطاب به خانواده شرکت کننده گان گفت : فرزندان شما جزء استعدادهای قرآنی و به عنوان باقیات و صالحات برای پدر و مادر هستند که وجودشان منشاء خیری است که در راه قرآن گام برمی دارند.

شیخ اکبری برنامه اسرا را جزء اولین برنامه استعدادیابی تلویزیون در حوزه قرآن با قدمت ده ساله عنوان کرد که توانسته استعدادهای ناشناخته قرآنی را از سراسر کشور معرفی نماید .

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود:با توجه به نظر سنجی صورت گرفته در مورد اسرا،این برنامه با جذب مخاطب بالا ، جزء برنامه های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما به حساب می آید که هدف آن کشف استعدادهای قرآنی از تمامی شهرها و روستاهای دورافتاده کشور است.

در این دیدار سید وحید مرتضوی ، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی اسراء ضمن ارائه گزارشی از روند نهمین دوره مسابقه اسرا بیان داشت : در این دوره 400 نفر شرکت کننده از سراسر کشور در سه رشته تقلیدی استاد عبدالباسط ، استاد منشاوی و استاد مصطفی اسماعیل شرکت داشتند که در هر رشته پانزده نفر به فینال مسابقه راه پیدا کردند.

مرتضوی افزود : دراین دوره از برگزاری مسابقه اسرا ، از دورترین نقاط کشور شرکت کننده داشتیم و خدا را شاکریم که این برنامه توانسته به برکت قرآن این استعدادهای ناب و نخبه های قرآنی را در طی این سالها به مردم معرفی نماید.

خاطرنشان می سازد فینال مسابقه تلویزونی اسرا در سه رشته و در سه روز برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد . اختتامیه و فینال برنامه مسابقه تلویزونی اسرا در روزهای سه شنبه 24تیر ، پنج شنبه 26 تیر و یکشنبه 29 تیر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-20 04:02:16