تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 مرداد 1399
تعداد بازدید: 263
ویژه برنامه های روز مباهله اعلام شد

پخش دعای روز مباهله از شبکه قرآن و معارف سیما از آستان مقدس سیدالکریم

شبکه قرآن و معارف سیما در روز مباهله با برنامه های متنوعی از جمله پخش دعای این روز از حرم مطهر سیدالکریم (علیه السلام) میهمان خانه های مخاطبین می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در آستانه روز گرامی مباهله برنامه های متعددی از جمله ویژه برنامه استغاثه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که بصورت زنده ساعت 1:10 بامداد روز جمعه 24 مرداد از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) پخش می شود. 
همچنین برنامه زنده تسبیح در سحر گاه روز مباهله قبل از اذان صبح روی آنتن شبکه می رود و قرائت دعای پرفیض ندبه از مسجد مقدس جمکران راس ساعت 7 صبح بصورت زنده میهمان خانههای مخاطبین شبکه خواهد بود. 
در ساعت ۱۰:۱۵ صبح نیز ارتباط زنده با آستان امام زاده عبدالله (علیه السلام) خواهیم داشت و از ساعت ۱۲ ظهر دلهای مخاطبان را راهی حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) می کنیم. 
در ساعت ۱۳:۳۰ سخنرانی آیت الله جوادی آملی به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود و از ساعت ۱۴ در ارتباطی زنده به زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام) می رویم و دعای روز مباهله را از این آستان مبارک با هم می خوانیم و می شنویم. 
عصر روز جمعه دلهای دلها را روانه صحن و سرای حرم مطهر علی ابن موس الرضا  (علیه السلام) کرده و از ساعت ۱۷ شاهد برنامه های آستان قدس رضوی خواهیم بود. 
روز عزیز مباهله را هم باقرائت زیارت جامعه کبیره از مسجد مقدس جمکران که در ساعت 23 روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود، به پایان می رسانیم. 
روز مباهله روزی است که پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) تمام دنیای حق را که اهل بیت گرامی اش بودند در مقابل دنیای باطل قرار دادند و به یاری خدای سبحان ، پیروز این مجادله تاریخی شدند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-28 14:44:41