تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1399
تعداد بازدید: 156

تعامل و هم افزایی شبکه قرآن و معارف سیما با سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نحوه برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی

مسابقات قرآنی کشوری و بین المللی با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با توجه به وضعیت کنونی کشور و لزوم پروتکل های بهداشتی، جلسه هم افزایی مسئولان شبکه قرآن و معارف سیما و اوقاف در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن کشوری در آبان ۹۹ و پوشش رسانه ای آن ، برگزار شد.

در این نشست مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت : مقدمات برگزاری مرحله فینال مسابقات با حضور متسابقین و بدون جمعیت فراهم شده است.

جواد شیخ اکبری ، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز ضمن اعلام آمادگی برای پوشش رسانه ای این رویداد قرآنی بر برگزاری هر چه باشکوهتر این دوره از مسابقات تاکید کرد.

در ادامه این دیدار ، همچنین درباره مسابقات بین المللی قرآن کریم که بنا بود سال گذشته برگزار شود ، گفتگو شد و مقرر گردید این مسابقات در دهه فجر بصورت مجازی و با هماهنگی نمایندگی های صداوسیما و رایزنی های فرهنگی ایران در کشورهای مورد نظر برگزار شود.

مرحله مقدماتی مسابقات بین اللملی قران با حضور 600 نفر شرکت کننده پیشتر برگزار شده و از این تعداد 180 نفر از 50 کشور به مرحله بعد راه یافتند که 30 نفر از آنها خواهرانی هستند که در رشته حفظ کل قرآن شرکت کرده اند .

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-18 20:19:05