تاریخ انتشار: یک شنبه 23 شهریور 1399
تعداد بازدید: 172
در نشست مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی مطرح شد

شبکه قرآن از شبکه‌ های اثربخش و نقاط قوت و افتخار سازمان صداوسیما است

نشست هم‎ افزایی مدیران موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص انعکاس رسانه ‎ای هرچه بهتر نمایشگاه ملی دست‎آوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نشست با بیان این که شبکه قرآن از شبکه‌ های اثربخش و نقاط قوت و افتخار سازمان صداوسیما است، اظهارداشت: موزه از ظرفیت‌ها و امکانات بسیار خوبی برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی برخوردار است که سعی شده است در طول سه سال گذشته این ظرفیت‌ها و امکانات را در اختیار برنامه‎ سازان و شبکه‎های صداوسیما قرار بدهیم. به نحوی که در طول این مدت بیش از 60 برنامه در این مکان تولید شده است. وی تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدرن‎ترین موزه غرب آسیا است و موزه های جدیدی در حال ایجاد و اضافه شدن به این مجموعه بزرگ هستند. از نظر بازدیدکنندگان نیز، موزه رشد خوبی داشته است.درحالی که رشد بازدیدکنندگان موزه‎ ها در سطح کشور 10 درصد بوده است، ما تا پیش از شیوع بیماری کرونا به طور میانیگین با رشد 64 درصدی مواجه بوده‎ایم.
دکترجعفری گفت: امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است و ما قصد داریم با برنامه های گسترده ای از جمله برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت، ارزش های دفاع مقدس را برای نسل جوان به شکل بهتری، تبیین کنیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تاکید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن ، بر ضرورت قوی شدن در حوزه فرهنگ با محوریت ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد.

جواد شیخ اکبری همچنین در این نشست با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، اظهارداشت: ما آمادگی کامل برای همکاری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در انعکاس رسانه ‎ای هرچه بهتر نمایشگاه ملی دست‎آوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت را داریم و در همین راستا برنامه های متنوع و متعددی در این زمینه آماده شده است که شاخص ترین آن برنامه «مصباح» است که هر روز به صورت زنده از محل موزه و نمایشگاه، پخش خواهد شد.
وی افزود: 110 کلاکت برنامه با موضوع وصیت نامه شهدا درباره قرآن با عنوان «جای خالی قرآن»، مستندهای کوتاه و گزارش روزنه از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

2024-04-25 00:32:22